olympic5Hangar-1tΕκνευριστικά αγαπησιάρικες είναι οι τρέχουσες διαφημίσεις των αεροπορικών εταιριών.

Η μία θεωρεί εξυπνάδα να γεμίζει ο τόπος με χιλιάδες ραβασάκια ερωτευμένων (μαζί της!) πελατών. Τόσος είναι ο έρωτάς τους που έχουν ξεχάσει τι κόστισε στον καθένα τους η κρατικοδίαιτη λειτουργία της και η μετέπειτα ιδιωτικοποίησή της.

Η άλλη, πάλι, χτυπά τη φλέβα του αιωνίως συγκινητικού νόστου. Γνωρίζει καλά το φυσικό μηχανισμό της ανθρώπινης μνήμης: κρατά τα καλά, δηλαδή τη νοσταλγική ανάμνηση του ταξιδιού, και αποβάλλει τα κακά, δηλαδή τη δυσάρεστη χρέωση των πανάκριβων ναύλων.

Για να δούμε τι θα φέρει ο υγιής ανταγωνισμός τους (πέρα από τον αρχικό σκοτωμό Ντόρας – Ευριπίδη)..

Advertisements